VoXX

Performante én onafhankelijke cloud telefooncentrale die meegroeit met uw onderneming.

IN'T VLAAMS
Wat is een telefoon centrale in de cloud?

VoXX is géén fysieke telefooncentrale, het is een cloud centrale.
Simpelweg: de centrale staat in een datacentrum en niet bij jou op kantoor.

Belgacom? Telenet?

Aangezien de telefooncentrale niet bij jou op kantoor staat, kan je er geen klassieke telefoonlijnen op aansluiten.
We werken met "virtuele telefoon kabels" die we aansluiten op de VoXX telefooncentrale.We doen hiervoor beroep op een echte VOIP (Voice over IP) provider: een leverancier van "virtuele telefoon kabels". Onze voorkeur gaat naar LCR Telecom.

Moet er dan geen telefooncentrale worden aangekocht?

Het voordeel van de VoXX oplossing is dat ze op abonnements-basis wordt aangeboden. Je hoeft dus niet meer de investeren in een eigen centrale. Wij houden de centrale ook steeds up-to-date!
Je telefooncentrale kan dus ook nooit defect gaan.

Kan ik mijn gewone telefoontoestellen aansluiten?

In principe kan dit, maar omdat er dan een "bakje" moeten tussengeplaatst worden is dit geen interessante oplossing.
Beter is om met echte VOIP toestellen te werken: toestellen die aansluitbaar zijn op internet via een gewone netwerkkabel (dezelfde kabel die in je computer gaat).
Het grootste voordeel is dat de toestellen steeds zullen werken, waar ze ook ter wereld staan! Dus je kan gerust een toestel op kantoor plaatsen, eentje thuis, etc...

Wat is mijn totaalkost?

Er zijn 3 onderdelen waar je rekening mee moet houden:
1. de eenmalige kosten (activatiekosten van VoXX + installatiekosten van Phonelink)
2. de maandelijkse kosten van VoXX (een vaste prijs per gebruiker)
3. de maandelijkse kosten van je VOIP provider (abonnement + verbruikte belminuten)
Wij beschrijven dit in detail in elke offerte - contacteer ons vandaag nog voor een offerte op maat

Links

Verschillende VoXX formules
De 15 voordelen van VoXX